onsdag 28 april 2010

Onsdag idag...

Hejsan allihopa:)

Idag har jag stressat mest, känns det som... E lite frustrerad för tiden...Händer mycket runt mig, och inte allt e jätteroligt...Kan inte riktigt bara låta det slinka undan liksom...Men jag får väl göra som dom säger och snart blir det väl flera saker dom säger åt mig att gi avkall på:(
När man mår som bäst, så kommer det alltid en nertur:( Där skit slängs efter en...
Vissa säger åt mig att strunta i det, och vissa e väl avundsjuka och tycker att jag måste göra nått... VA SKA JAG GÖRA???


Nänä, nu blev det här lite negativt tycker jag....idag har jag varit på brandutbildning med jobbet...Känns som jag sitter på brandstationen rätt ofta numera;) Fast det gör jag ju inte...Bara ibland, på nån utbildning...har nog gått någon brandutbildning tre gånger i år, redan...Så nu borde jag ju bli proffs snart;) Närå, det fattar jag att man behöver massor av mera pluggning för...
Sen har jag jobbat, och snart ska jag hämta pojks på dagis och i skolan:)
Min hjärtan <3

Vi ses sen, om jag kan komma in mera idag;)

Pöss på er <3

Inga kommentarer: