tisdag 6 april 2010

Johooo!!!




Nu har vi haft datorn full med virus igen:( Jag får upp varning varje gång jag ska göra ett inlägg i bloggen...? Någon som vet va det betyder??? Fattar inget iaf....

Men i allafall....Jag kom iväg till symötet i går...Hade tänkt att fota lite, men två av dom i sygänget, vägrar att jag lägger ut dom i bloggen:( Lite synd, för då hade ni fått se hur duktiga vi är.... Senn glömde jag fota den goda maten Linda hade fiksat till oss två...Mums...Det va stekt lax, med rocculasallad, körsbärstomater, gurka och ägg...Jättegött!!! Dom andra åt laxsoppa, med hembakad bröd...Det såg så gött ut, men jag klarade mig, med nöd och neppe;)

Senn började jag på Mickes födelsedagspresent:) Hoppas jag hinner klart bara, och att den duger...Lägger ut bild när jag e klarr, och om jag blir nöjd;)

Lille B va med Svärfar ute och murade i logen...Micke kom lite senare med Jonte, han hade börjat gägga i ögonen, så jag tänkte att det va lika bra att ringa jobbet direkt när jag kom hem....:(

Men inte åkte jag bil hem;) Linda och jag gick hem, så den här helgen har jag fått mina promenader:) :) Jätteskönt väder:)

Väl hemma så kände jag att jag hade fått blåsor under fötterna...haha....Knäppfötter:)

Ringde jobbet, tänkte det va bättre att dom löste passet på kvällen innan, än på samma morgon som jag ska jobba...

Vakande i morse, och Jonte hade självklart fått ögoninflammation....Jäkla skit:( Lillplutten.....
Ringde till hans läkare och fick pecilin direkt...Fick salvan först den här gången, då ögondropperna inte har gett nån effekt innan...Så nu hoppas jag på ett snabbt avslut på den hämska ögoninflammationen....

Så nu bär det ner till stan med pojks, och påbörja kuren:)


Samtidigt så ska jag beställa tid hos Amandas:D

Ska bli såååå jäkla skönt å få bli fin i håret!!!


Puss o kramisar på er där ute:)


Jonte, med sitt dumma öga:( Inte så farligt än, som tur e, hoppas vi tar det i tid...

Inga kommentarer: