söndag 25 april 2010

Söndag....

Idag så e jag TRÖTT!!!!
Jonte kom upp vid halv sju...Snällt;) Det va inte halv seks iaf;)

Gjorde gröt till pojks, jag shakeade, Micke åt inget, va nog inte hungrig efter hans köttbit i går...det kan jag förstå:)

Efter frukost, gick vi en runda....Jonte i vagnen, Lille B cyklade, jag had Ivan först, senn Kanec....För en gång skull så slapp jag gå med vagnen;) Kunde konsentrera mig på hunden, och gå lite snabbare;) Behöver träna lite nu...har inte fått min promenad på JÄTTELÄNGE!!! Det va skönt, fast det hugger i kneet nu, så på med Nikkenskyddet:)

Hoppas på en promenad till veckan( till Vallberga)...

Lille Be nu hos en kompis, som han ska vara hos till fotbollsträningen, och jag ska hämta honom där efteråt...han kommer nog va jättetrött:) det e bara bra, för han har varit länge uppe nu när han har varit sjuk, och det har varit helg....Behöver komme i säng i tid...

Tänker inte göra några utsvävningar idag, bara vara...E ju sååå trött;)

Om jag inte kommer in mera idag, så ha en toppen söndag!!!

Puss och kram <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hör av dig om du vill ha promenadsällskap gumman! Jag älskar att gå! Kramis Emma

nina sa...

Det ska jag :)
kramis på dig med