onsdag 21 april 2010

Hihi...snö:)




Hehe....Igår när jag kom ut efter att jag varit på vattenaerobic, så snöade det...Blir helt lattermild jag:) Inte va jag hade räknat med...Och senare på kvällen så blev flingorna jättestora, och jag tänkte att jag inte skulle bli förvånad om det lå i morse...Men det gjorde det inte...Kallt e det, ligger runt 1 pluss, men solen e framme...Det e ju bara att kle på sig vinterjackan igen;) Overall på pojks...Senn cykla...Haha, fatta hur kallt det e!!!!Phu...
Men snart kommer det nog lite varme igen, tror ni inte??? Det e jag överbevist om:)

Så alla där ute som tycker det suger med snö....Det kommer bli sol och varme, men det kan dra lite länger ut på tiden än va det brukar....I Norge e man van vid snö lite längre än va ni e här nere;) Gräset har ju blivit grönt redan, så vi har ju iaf vår-känsla idag:)

Puss på er alla fina, goa, underbara där ute <3

Inga kommentarer: