tisdag 6 april 2010

Tråkigt...




Jaha, nu cykla vi ner till stan för att hämta ut Jontes ögonsalva.... Smockfullt på apoteket självklart....Jonte ville gå ut, skrek, slängde sig runt, kastade iväg sin häst och snutte, och nappen med....Alla där inne tittade menande på oss men ingen erbjöd att jag fick gå före, eller hjälpte till att plocka upp, när han slängde iväg nått....Tyckte väl att jag inte hade pli på min unge, förmodligen:(
Är såååå jäkla glad att jag inte funkar på det settet....
Iaf... när vi väl kom fram till nån slags kassa, så säger tant att, salvan inte finns inne.....VAAAA???? Läkaren sa ju till mig i telefon att den fanns....Trött jag blir....Så nu får vi vänta tills efter fyra imon:( Han behöver ju den nu!!!!!!!!!!!!!
Jaja...då va det bara att gå igen.... Gick till Amandas, och fiksade det jag skulle fiksa;) Senn in i bokhandlen och köpa böcker till pojks:) Därefter gick vi in på Cecilias( som har blivit bestulna på en kaffemaskin och en prinsesstårta) så pojks fick lite fika innan vi skulle gå hem....En liten sockerkick va nog det som behövdes för Jonte;) När vi väl cyklar hem, så känner jag hur Jontes kalla händer smyger sig upp under min varma jacka....Fy för bövlen!!!!! Små kalla händer, va va jag behövde för att vakna;) Jonte tyckte nog det va mysigt:)

Jaja, nu ska jag prova göra resten av dagen bra iaf:)

Hoppas fina Katarina inte e sjuk, så vi kan gå till Vallberga i dag, som va har gjort tre gånger nu....Så skönt:)

See ya, bitches :*

2 kommentarer:

Annah sa...

Åh har lillgubben fått inflammation, trist! Jag är och bytar bandage varje dag, imorgon kl 8 är det dags for borttagning av bränd,dod hud... Detta är nog det som har suttit bäst. Detta kanjag i bästa fal duscha med oxå!

nina sa...

Nuså....Nu kan jag nog svara...Strulblogg;)

Altså, borttagning av hud...Låter inte skönt...Fy, för bövlen!!!!
Du får lugna ner dig när du badar tunna....Vill ju inte att du ska skada dig....
Kram