måndag 5 april 2010

Symöte!!!

Idag så e det symöte!!!:)
Hoppas Micke kommer hem i tid, för idag känner jag mig inspirerad...Vill MÅLA!!!!




Har sååå svårt för att måla här hemma, när barnen springer runt benen på mig;) Och senn vill jag inte gå in i min målarvärld när jag e med barnen...Då får dom min tid:)
Vet att många säger: men låt din barn måla med!....fast jag har lite ångest för att det ska komma målarfärg överallt;) Tycker inte ens om att få det själv på händerna;)hehe...Knasboll, ja just det:)

Om jag hinner komma med, så ska det bli såååå roligt arr träffa dom andra igen...har inte varit med på några gånger, för jag har jobbat:(

Den här veckan blir lite så där med bloggen tror jag tyvär, men jag ska göra mitt allt;)

Puus på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Nina!
Hva maler du for noe?
Ble nysgjerrig, jeg nå :-)
Camilla M.

nina sa...

Det er en gave til Micke, som fyller år den 15 april....Han titter inn her innimellom så jeg kan ikke avslöre det her, men jeg skal se om jeg kan sende det over til deg gjennom fjesboka;)
Klemmer