onsdag 14 april 2010

Äntligen....kom jag in....

Fan va bloggen strular....undrar om jag ska lägga ner den:(

Kommer knappt ihåg va jag har sysslat med dom sista dagarna....Lite snurr i skallen och massor av förhoppningar inför fredag:) Ska fixa håret och naglarna



Men nu har dom ringt och berättat att fina Kajsa e sjukskriven...Hoppas det inte e nått alvarligt:( Kajsa e BÄST!!! Krya på dig:)
Har inte gjort naglarna hos den här tjejen förut, så det blir spennande;)

Senn e det ju personalfest på kvällen...Eller vi börjar hos Anette vid 16:30...så kanske närmare sagt eftermiddan;) Senn bär det in till B&B för lite lätt mat, och senn bowling och mys:)

Men imon...................................................MICKE FYLLER 30!!!!!!!!!!!
Så mys, mys och mera mys:)
Hoppas nu han tycker om presenten jag har gjort;)


Min Älskling, jag älskar dig <3

Puss och kram på er där ute, vet inte när bloggen släpper mig in igen;)

2 kommentarer:

Nilwa sa...

Va konstigt med bloggen. Min krånglar aldrig o vi har ju samma. Datorn?
Gratta micke imon på den stora dagen från oss! Så kul.
Jag såg Kajsa idag på Apoteket, såg ut som om hon hade gipsat armen eller nått sånt. Så tror el hoppas inte de e nått allvarligt.
Ha det så bra nu, kram kram

nina sa...

Ska hälsa gubben:)
Tror hon har fixat nått legament i armen:(
Ha det gött ni med:)
Kram kram