söndag 11 april 2010

Sorry....

Nu har jag INTE varit duktig tjej....Har jobbat och inte orkat blogga...Brukar va min orsak, fast det e ju ingen ursäkt...Kan ju skicka iväg ett litet inlägg, men jag har inte orkat:(
I går så åkte Micke tidigt till Odense, för att delta i en jaktmässa där...Jag och pojks va hemma själva tills 11:00, da kom Lille B's lekompis, så vi börjad med lunch...Dom åt kycklingfile', ris och kokta grönsaker...Jag shakeade som vanligt;)
Sen fick jag öra mig i ordning till jobbet...Skulle till simhallen direkt, så jag fick ta en "liten" dusch innan;)
Fast innan skulle jag ju packa till pojks, som skulle sova ute hos svärisarna i natt...Packa min egen väska, och ut med Ivan...Allt det här skulle jag hinna med på en 20 min...Jag hann med att bli srässad med;)
Men när jag väl kom till jobbet, så hamnade jag i lugnet igen...Tur:)

2 kommentarer:

Annah sa...

Ibland bloggar man mer och ibland mindre... Jag med!!

nina sa...

Ja, hua, så dålig jag e på det nu...Men, men det komer sig nog igen;)