söndag 25 april 2010

Lördag...

Får börja med att jag inte kom in här alls igår...:(


Natten på jobbet blev mer vaken än sovande tyvär:( Fast jag kunde stanna i sängen, behövde inte upp och springa som tur e ;)

När jag kom hem så va det dax att åka till...Tamtararam.....!!!!!



ja, just det...Brukar alltid va så glad när vi åker dit....Fast idag så va det inge kul....Det ända jag köpte till mig själv va bindor:(



Och Jonte va jätteirriterad, inge shoppingunge alls....Så det slutade med att jag gick ut med honom...Fast då hittar jag inte hans mössa, den har han slängt ut nånstans inne på Gekås....Så jag tar den nya vårmössan med mig, Jonte på armen, och ska gå för att ställa mig i en låååång kö för att köpa den, så han inte blir mer förkyld än det han redan e...När jag kommer nära kasserna så hittar jag hans mössa:) Någon snäll människa har hängt upp den så jag ser den tydelig:) Så då va det att hitta Micke och Lille B, för att lämna tillbaks vårmössan...Min rygg e paj vid det här laget...:(

Glömde berätta att vi fick stå i kö för att komma in...Bara där e det kört för mig...Inte gitter jag stå och köa för att komma in i en affär...Arg blir jag då;)

Lille Bfick iaf lite nya grejer inför våren...Jonte har massa kläder uppe på vinden, så det va inte så kritisk för honom;)

Men åka sååå långt, och senn stå i en låååång kö, för såååå lite....

Åkte inom ett matställe på vägen hem, så då blev mitt humör lite bättre;)

Senn hem, Micke och Lille B åkte med Jocke upp till hans åtel, och sköt lite...Pojkkul eller nått;)
Senn när dom kom hem så hade dom plockat upp Henrik och hans barn, som had förberädd lite grille, som vi skulle äta här...Henrik va nog hungrig;) Kolla in hans köttbit...Den täcker hela tallriken:D haha.... Och han åt nestan hela+ korv och majskolvar...Mannen kan äta!!!!



Senn satt vi uppe och pratade lite, tills mina ögon inte ville längre, och jag gick och nanade...

Inga kommentarer: