torsdag 8 april 2010

Jobbedag....

Idag e det jobbedag!!!
Äntligen kommer jag mig lite iväg;)
Min fina svärmor tar hand om pojks, när jag går till jobbet...Börjar 14:45, och Micke slutar ju 16:00, och Jonte har ju fortfarande lite geff i ögonen...Skitbra salva:)

I går så blev det promenad till Vallberga, med fina Therese och hennes svägerska E....Theo och Tikka va med....Gick bra mellan dom:) När jag kom hem så gjorde jag lite magövninger+ ryggövningar... Känner oxå att jag snart kan börja jogga lite, istället för bara att gå... Vill ju kunna springa igen:)

Idag, tar vi det lugnt här hemma, innan jobb...Osäkert om det blir vaket inatt, eller om jag får sova....:( Ska ju hem till pojks imon, och då behöver jag va vaken...Ingen Berocca i världen kan hålla mig vaken, när jag inte har sovit på natten;)

Ska jobba med Fina Lina idag, och jag har tagit upp lite vildsvinskött, som jag tänkte bjuda jobbet på;) Hoppas vi kan grilla idag, hade vore gött:)

Hasta la vista :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen! Man undrar ju när alla inflammtioner ska ta slut? De andra tre här hemma hade öron förra veckan, inte kul! Vi håller tummarna att det blir bättre för alla barn nu när våren kommer. Nu är det ju snart födelsedagar för oss båda familjer. Kul! Ska vi inte ta och åka på kosläppet i år med? 1:e maj kl. 10. Var ju så kul förra året, eller hur? Kramisar

nina sa...

Ja, det e jättetråkigt med alla sjukdomar:(
Men Jonte e bra redan, fick dundersalvan, så nu e ahn som ny igen;)
Ska kolla med Micke, men det kan säkert:) Altså kosläppet:)
Kramisar