fredag 23 april 2010

Lunch och jobb senn...




Till lunch åt jag den vanliga salladen:) Mumms för mig:D
Pojks åt stekt korv med pasta och gurkstavar...Mumms för dom;)

Ska jobba senn, så det blev en dusch, när Jonte sov på soffan, annars blir han skogstokig, för han vill oxå duscha när jag duschar...Ibland e det skönt att kunna duscha själv...Han kommer ändå bada senare i dag;)

Ikväll så ska jag jobba själv, och lite närvös inför detta...E inte jättevan vid "brukaren" jag ska jobba med, men känner att jag har kontrollen ändå...Hoppas bara att "denne" sover hela natten;) Har nemligen varit vaken senn 6 i morse, och är inte pigg på att va vaken tills imon bitti...

Snart kommer Linda hit och ska titta till pojks fram till Micke slutar jobbet:) Hoppas dom inte driver för mycket med henne, fast hon vet ju va dom får och inte får vid det här laget;)

Vet inte om jag kommer in nått mera idag, i så fall hoppas jag ni får fredagsmys på hög nivå !

Pus och kram

2 kommentarer:

Tess sa...

Ja finns här! :) Är bara att ringa! Kramis

nina sa...

Det gör jag, om det behövs vill säga..men lugnt än så länge:)
Kramisar tillbaks