måndag 19 april 2010

Helg som heter duga!

Den här helgen har det varit fullt upp....Jag har varit på fest med mine jobbakompisar, och det va jättetrevligt....Hade mycket ångest mitt i natten, men två underbara tjejor tog hand om mig, och e for evigt tacksam <3
Senn på lördagen så va det dax att fira min älskling...Jag klarade inte göra nått (typ jättedålig) Satt med när dom andra åt jättegod mat:( E jätteledsen för att det blev som det blev, fast ibland kan man inte riktigt rå för allt som händer:( Hade jag kunnat det så hade jag aldrig rört alkohol alls den dagen.... Har faktiskt bestämt mig för att inte dricka mer...Det här e inte bakis-snack!!!! Alkohol ger mig inget annat en fruktansvärd ångest, och det kan jag va utan!!!!
Vid fyre- fem på lördan kände jag mig lite piggare och kunde delta liter mer i firandet:) Fast Micke va nog inte glad på mig, med ALL rätt!!! Måste va pinsamt att ha en flickvän som jag:(
Vid åtta åkte Micke och Jocke ut och jagade, fast det blidde inget den här gången, tror Micke tyckte det va skönt att komma iväg lite oavsätt....Jag soc gött när han kom hem....Välbehövd, måste jag säga;)
Söndag va det dax att ha avslutning nummer två med handbollen:)
Vi va inne på Lazerdoom, i Halmstad...Jättekul, fast att va enda tjejen e inte lätt!!!När dom hittade mig följde dom bara efter mig helatiden, och sköt, så det va bara att ställa sig rak upp och ner och ta emot;) Senn va det inte lika kul...hehe;)
Jag kom på 15 plats av 16...Så inte blev jag sist iaf:)
Efteråt så bar det till Mc Donalds, där åt vi Big Mac...Inte min favvo alls, men vi bestämde att alla skulle ha samma burgare, va lite lättare då.... Och inte borde jag äta sånt skräp:( Jaja, det kommer flera sånna dager antar jag...När jag kom hem så gick jag en snabb- promenad med Ivan:)
Senn gick vi in, Jonte och jag...Gjorde lite kvällsmat till dom, jag hade ju ätit på McD...Senn duschade Jonte och Lille B...Kloklippning av pojks;) Senn va det läggdax för lille plutten:)
Myskväll innan tidig läggdax för oss andra:)

Hoppas det här blir en topp vecka, för oss alla!!!!


Och Therese, jag finns här för dig oxå...ALLTID <3


Massa kramar till er alla där ute <3

1 kommentar:

Gro Anita sa...

Jeg visste ikke at du hadde blogg:-) Så morro.. Her skal jeg følge med!!!!
Legger deg som link også jeg:)
Stor klem