måndag 5 april 2010

Datorskit....

Som ni säkert fattar så har min dator + blogg fått ett eget liv:(
Skulle skicka ett inlägg i går, men nej....Det kom idag istället, och inte ens hela:(

Så nu får jag göra en uppdatering igen:(

Vi hyrde flera filmer...



Lille B ville ha Turtels, och Micke hyrde 2012....

2012 va inte sååå bra, en typisk Hollywoodblaska, som man kan förutse allt som händer;) och får väl tillägga att det va jag som ville se den...Tycker om katastrofilmer;) fast det kommer ju inget man inte har redan sett innan:(

I går, efter frukost så åkte vi upp till Mickes mormor, och Mickes jobbade lite där...Micke och barnen fick god fika, och jag åt min nutrilettbar;)


Senn åkte vi hem....Vid två, dro jag på mig regnstället och gav mig ut på promenad till mina svärisar...Hade Tikka med som sälskap:) Idag så hade jag inte motvind, så det tog inte lika lång tid:) Testade att springa, men mitt knä ville inte:(

Jeje....

När jag kom ut skulle vi äta...Dom andra åt pizza och Linda och jag åt kycklingfile' med grönsaker:) Mums... Till efterätt blev det fruktsallad:)

Senn bar det hem och micke och jag tittade på 2012...Myskväll med älskling <3

Inga kommentarer: