onsdag 7 april 2010

Myspys idag :)



http://www.youtube.com/watch?v=FwXnU5AfGis&feature=related


Haha...Måste bara bjuda lite på Mickes fotograftallanger:D

Hoppas det kom fram som jag ville nurå...Bloggen och jag har inte varit såå bra kompisar....Menmen....det gär nog över...Tror ni inte;)


Idag så ska vi ha lite mysdag, pojks och jag...Micke jobbar i Falkenberg, så han kommer nog lite senare hem... Senn ska pojks och jag ner till centrum för att hämte ut slavan till Jontes ögon...Lite bättre idag, så det kan ju va snabbt gjort den här gången:)

Jonte vaknade inatt, så jag fick gå in och lägga mig hos han....Han har ju såååå liten säng, så idag värker det i hela kroppen...haha...Men mysigt va det:)

Tänkte att vi skulle komma oss ut idag en runda, det blåser inte så mycket än, så får ju passa på....Mest Jontes ögon jag tänker på, annars e vi ju ute i alla väder;)

Senn ska jag nog få min promenad idag istället:D Senn blir det styrketräning:D
Måste få magen mindre nån gång;) Jäkla hud som hänger som en påsa över låren;) kan säga att här lägger jag locket på, hehe;)

Vi hörs senare, dudes:)

4 kommentarer:

Nilwa sa...

Hihi kul kort!!!

nina sa...

Sången passar oxå;) Hahaha!!!!

Anonym sa...

Hihi, tur att det är du som sköter kameran annars.... Kram Christel

nina sa...

Hihi...ja, han undrade ju själv va han hade fotat;)Nätt stort svart:) Hahah....