onsdag 26 maj 2010

Tisdag

Tisdagen va mest jobb...Mötet gick bra för en gång skuld:)
Sen va det lite paus mellan mötet och jobbet:)
Va hemma strax efter fem, och då hade älsklingen gjort kvällsmaten, så det slapp jag;) Micke åkte tillbaks till jobbet nästan direkt. Myste med pojks innan läggdax och sen kom Micke hem, cyklade han en runda med Ivan...
Micke hade glömt att ta med Jontes snutte hem så, det blev ett jäkla liv när han skulle lägga sig:( Till slut nöjde han sig med mitt nattlinne, för det e lika mjukt som hans snutte;) Jag fick stanna inne hos honom tills han somnade, fast jag va inte ensam, jag läste den sista boken i Twilight sagan. Och den e nog min favvobok i sagan:)
Sen blev det mys i soffan med Desperate Houswifes:) Blir bara knäppare och knäppare den serien tycker jag....

Pöss

1 kommentar:

Tess sa...

Håller med, den serien blir bara knasigare å knasigare!