onsdag 5 maj 2010

Tisdag!

När jag skulle lämna Jonte på dagis i går så va det inge kul:( Han va jätteledsen:`(
Har varit det nu på sista tiden:( Han bara skriker och ålar sig från dagispersonalen:( Inge kul för dom hällre, det förstår jag... Och jag vet ju att det går över kvickt med, men det sista jag ser, e ju min lille pojk som gråter och sträcker sina små armar mot mig:`(



Jonte, och en utav hans många nätter på älgen;)

Efter jobbet så åt vi kvällsmat, Micke hade gjort en jättegod sallad, och korv och pasta till hen och pojks...Efter maten så tappade jag upp ett bad till pojks, och sen tog Micke över, så jag kunde ta min promenad med Ivan till Vallberga:)



Och ja, jag e lika trött som jag ser ut....Sover inte så bra för tiden, men det kommer väl:)



Idag så ska Lille B spela fotboll hela dagen i skolan... Sicken lycka för han:)
Hoppas vädret håller, och inte det blir regn...

Jag ska jobba i Knäred idag:) Har natten oxå, så jag vet inte riktigt om jag kan komma in imon:( Vet inte när jag e hemma...Kanske jag får stanna där till dom andra ska till Laholm....Jaja, vi får se;)

Annars så hoppas jag på en förträffelig dag, för oss och för er <3

2 kommentarer:

Gro Anita sa...

Så søtt bilde av gutten din:-) Hvor gamle er de??
Håper alt er bra med deg og dere...

Stor klem:)

nina sa...

Tihi...ikke sant, han er en liten lurifaks;)
Jonathan er snart 3 år, og Lille B er snart 8 år.

Allt er bra med oss, men livet leker hos deg ser jeg:) Så godt å se, det fortjener du:)

Stor klem tilbake:)