torsdag 6 maj 2010

Go kväll på er:)

Jaha, då va snart en dag till över... Natten på jobbet har gått bra...Vaknat några gånger, men annars lungt:)
Fick åka med en jobbakompis hem från Knäred...

När jag kom hem, så ringde jag till pedagogen som har varit på dagis och tittat på lille Jonte...Det e ju så att han inte pratar nämvärdt, så vi ska få hjälp med det...Förutom talet tyckte hon att han verkade helt "normal", om ni förstår va jag menar;) Min kille e ju busfrö nummer 1;) Hittade han presic sittande på golvet inne på hans rum, fast han va helt tyst, jag tittade bara in, för att se om han hade somnat på älgen igen...Han hoppade snabbt upp i sängen och såg såååå oskyldig ut...hehe...Sen sa han hejdå, hejdå...Mitt lilla hjärta <3

Jaja, efter samtalet med pedagogen, så gick jag och Ivan till Vallberga och hem igen, får ju passa på när man e lite barnledig;)

Klockan två, skulle vi haft handledning med jobbet, men det blev inställt, så jag cyklade till Örta och sorterade lite i leksakerna istället, och slängde en hel del:) Nästa moment e att sanera:) fast det hann jag inte med:(

Sen hämtade jag Lille B i skolan, Micke hämtade oss, och vi plockade upp Jonte på väg hem...

När vi kom hem åkte Micke igen, han skulle göra lite pappersarbet på jobbet...Så jag lagade lasagnet, som vi åt till kvällsmat:) Den dög iaf, för Jonte tog tre gånger, och han äter nästan aldrig varm kvällsmat (för att han inte vill)...

Men nu ligger iaf pojks i sängerna (hoppas jag;)) Så jag tar mitt tillfelle i akt, och tittar på mina vampyrar i fred:)

Kram på er där ute <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör helt rätt i att vara ledsen, Sverige går mot total kollaps liksom flera EUländer (kolla på Grekland, de har levt med en skenekonomi under mycket lång tid - Sveruge går samma väg). Europa kommer brinna.

Föreslår att du tittar på http://frianyheter.wordpress eller http://politisktinkorrekt.info - det är fria nyhetsportaler som använder sig av utländska medier (danska morgontidningarna bl.a.) så får du läsa SANNINGEN om det Sverige som vi alla skapat.

nina sa...

Tack för tipsen:)

Söderström sa...

Bra skrivet i PAOWs blogg, SD 2010 hoppas jag..

nina sa...

Söderström: Ja det hoppas jag med:)
Finns inget annat:)
SD 2010