måndag 31 maj 2010

Handbollsfest:)

Trött va jag när jag kom hem fråb jobbet på morgonen, sovit dåligt på jobbet:(
Hämtade Jonte på vägen hem, och då började det regna, men vi hann hem innan det blev illa;)
Micke va iväg med Kanec som skulle få avlingsintyg, han va ju å doppade här om dagen med en tös från uppåt landet;) Visste ni att vi måste betala knullavgift för sånt?? Tänk om det va så varje gång man hade ett onenightstand;) Dyrt i längden då;)

När Jonte och jag skulle hämta Lille B så forsade det ner igen, fast riktigt mycket. Jonte vägrade ha på sig regnstället, så han satt i vagnen med ett paraply;) När vi kom hem så slutade det, självklart:(

Jag gjorde mig i ordning, fast barnvakten va lite sen, så det blidde även jag. Skulle ju ge hunderna mat, och ta ut Ivan innan jag skulle åka till festen, och köpa några Cider på Konsum (som ni vet, så dricker ju inte jag;) )Och en flaska bubbekvatten.

Men innan hann jag ta ett kort på mig:)



Sen när jag skulle åka, va tror ni, det började jävlare i det regna igen. Och med nyllet fullt med smink, så vet ju alla ni tjejer att det INTE e bra. Så jag gömde mig inne i jackan och hoppades på det bästa;) När jag kom fram så hade dom börjat mötet, och in klampar jag, blöt och fläckig i nyllet...Haha...Det får jag väl bjussa på:)
Maten va jättegod!! Tack Matlådan:)
Vi gjorde många roliga lekar som Jörgen hade fiksat, jätteroligt:)
En gick ut på att ta upp en pringelsbehållare med munnen, och det va bara tillåtet att ha benen som stöd...Något som för mig innebar sträkta muskler på insidan av låren, men nu vet jag iaf att jag har muskler där;)
För varje gång som vi klarade det, så skar Jörgen av en bit av pringelsbehållaren, så till slut va den nere på en halv cm. Jocke, som e lagledere på samma lag som jag, va med till 1 cm, och kom trea...Skitduktig!!! Jag hoppade av långt innan dess;) Kommer en dag imon, va väl min tanke. Jag skulle ju jobba;)

Vid halv ett, så ringde Micke och jag begav mig hemåt. Va lagom trött då;) Skönt att komma i säng i tid för en gång skull, tänkte jag, för vi hade ju inga barn hemma, men Micke va pigg vid åtta, och då tyckte han att vi skulle gå upp:)

Jaja, det va lugnt, kan sova när jag blir gammal, eller hur:)

Kisses and hugs

Inga kommentarer: