tisdag 4 maj 2010

Tisdag :)

Ja, idag börjar min jobbavecka...Ska jobba resten av veckan, men hoppas jag får tid till lite bliggande ändå;)
Fattar ju nu, varför storbloggarna inte har så mycket annat jobb, det kan dom ju inte hinna med;)

Vi hämtade Lille B på skolan i går, och åkte hem, och busade en stund i trädgården...Det va skönt ute, presic lagom temp:)
Senn gick vi in, och jag gjorde mannagrynsgröt till pojks...Micke kom hem strax efter fyra, och åkte nästan på en gång...Svärfar hämtade Lille B som skulle till kiropraktiker...Jonte och jag myste resten av kvällen...Hna åt pannkaker till kvälls, och somnade nästan på soffan vid seks...Lille B kom hem strax innan sju, och hade med fyra ballonger från Mc Donalds, som dom hade ätit på efter knäcken;)
Så det blev bara tandborstning och natti för honom...Han somnade på soffan, som han brukar göra när Micke inte e hemma;)

Jag själv satt och spelade mina spel på Big Fish Games, som vanligt;) Älskar spela hidden objects:D

Som sagt idag ska jag jobba igen, och ikväll hoppas jag på att få gå till Vallberga igen...Behövs badly:) Hoppas foten håller, ska testa med andra srtupor, sånna som inte flyttar eller krullar sig under foten;)

Ha en topp dag!!

Pöss <3

Inga kommentarer: