onsdag 26 maj 2010

Onsdag

Idag så skulle vi cykla till skolan, fast det gick inte så bra... Micke hade Lille Bs cykel i sin jobbabil, så han fick komma hem, och då kunde han ju lika gärna köra honom till skolan, så vi slapp att gå ut i blåsten;)
Myste och lekte med Jonte innan det va dax att lämna honom för att åka till jobbet för att städa...Jag HATAR att städa på jobbet...Inget kul, men det behövs ju;) Och jag vill ju gärna jobba i Laholm, så jag menar INTE att klaga, för jag tycker det e lika tråkigt att städa hemma;)
Jaja, nu har jag lite paus, så jag passar på å gå in å skriva lite, iom att jag inte kan logga in hemma ;)

Efter jobbet så blir det snabbt hem, för att äta, och sen till fotbollen. Måste nog ha med båda pojkerna idag, för Micke sak jobba över... Fast har jag nått att ståppa i munnen på Jonte så går det nog bra;)

Laters friends <3

Inga kommentarer: