lördag 22 maj 2010

Fest:)

I går va en en rolig dag:)
Började med att jag inte sovit mycket på natten:( Så pojks fick stanna lite längre på dagis, så att jag kunde vila.... Sen när jag skulle hämta dom, så dumme jag, tar på mig nya skor:( Inge kul alls, men jag fick gå lite barfota iaf...Skavsår på fyra olika ställen. Om någon ska lyckas med det så e det väl jag;)

När vi väl kommer hem (det tog lååång tid), så va det dags att platta håret, och sminka mig, hade en halvtimme på det,pluss att jag skulle packa till pojkerna som skulle sova hos mina svärisar. Micke kom oxå sent hem och han behövde ju raka sig och duscha, sen klä på sig, sen va han good to go;) Ibland, när man har brått, e det inte kul att va tjej... Hinner ju knapt;)

Iaf, sen när svärfar kom, åkte vi med han till UNDERBARA Helena och Krille <3
Där myste jag med lilla Tindra tills vi skulle åka:)





Sen på kvällen så kom Thomas Pettersson ( för ni som inte vet vem det e, så e han ståuppkomiker/ skådis)


Han va jätterolig, men det kändes lite som han hade veldans brått att åka iväg... Fast när han va där så skrattade jag hela tiden:D

Vi hade kul efteråt me:D






Titta, Krille kan oxå;)

Idag, e ingen bra dag för mina fötter:(
Kanske det e för att jag inte drack....Så ska jag ha andra onder istället;)
Jeje....det går över:D

Idag så ska jag på beachandbollmöte hos Jocke:D Vi ska åka till Åhus och spela i sommar:) Jag har aldrig varit med på det innan, så det ska bli jättespennade:)

Later friends <3

Inga kommentarer: