måndag 10 maj 2010

En ansvarsfull invandringspolitik

En ansvarsfull invandringspolitik

Blir så trött på att människor säger att SD vill ha ut ALLA invandrare...Då e man inte tillräkligt påläst...jag är ju själv invandrare, så varför skulle jag stödja dom om jag visste dom ville ha ut mig... Trött jag blir....
Och inte e det invandrare som sköter sig, man vill ha ut, det e ju dom som inte sköter sig... Jag är INTE rasist, jag vill bara kunna gå på gatan utan att få ordet hora slängt efter mig, av någon fjortis som inte tycker sig va lycklig lottad för att Sverige har välkommat denne med öppna armar, och gett massor med pängar så att denne ska få en hyffsad start i sitt nya hem...
Numera får inte svenska barn sjunga sin nationalsång i skolan, för den e rasistisk...Skulle det hända i Norge, som är så kär i sin sång och sin flagga??? ALDRIG!!!
Det är ju SVERIGE för hälvete...Inte ska ni gi avkall på era trditioner för att det går emot invandrars religon!!!

Som ni förstå så är det här ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat, för det är just i det här samhället mina barn ska växa upp....

Men annars så e allt bara bra:) Har jobbat hela helgen, så inget roligt har hänt...jag har drgit på mig en förkylning, så när jag inte har jobbat, har jag vilat, och sovit:)

Pöss

Inga kommentarer: