söndag 23 maj 2010

SOL!!!!

Sicket väder der va igår!!! Mycket skönt...Och plötsligt kom det en blöt dimma från havet in, och det blev kallt...Jättekonstigt??? Och just då satt jag på beachandbollsmötet, och tänkte på min tvätt som jag hade hängt upp innan jag åkte dit:( Så det va bra att plocka ner det direkt när jag kom hem. Till kvälls kom Henrik med barnen, och vi käkade shusi och pizza;) Sen tittade vi på en dokumentär om Lars Monsen, som vi köpte när vi va i Norge.


Och den här filmen vill vi ha!!!






Och jag la mig som vanlig innan tio, för jag är så trött för tiden...Förmodligen bantningen som tär på mig:(


Idag, alltså söndag, så är det INTE lika fint väder:( Lite kallare och muligt...Men än så länge regnar det inte:)

Har mysdag med pojks <3
Vi tittar på film och busar i soffan:) Sen blir det fotbollsträning för Lille B:)
Micke är på eftersökskurs, och kommer hem i eftermiddag... Det va föreläsning idag, men dom skulle även ha med hundar, så vi vet inte hur lång tid det kommer ta...Kan ju hända att dom använder hela dagen, vet ingen än, Micke har inte hört av sig... Vi får se, jag får kanske ta med Jonte idag, fast då måste jag ha med massor med kakor och sånt, annars sticker han bara;) Fotboll är inte hans grej än;)

Ha en toppen dag allihopa <3

Inga kommentarer: