måndag 29 mars 2010

Va dåligt....

Dålig uppdatering i helgen....Jag har varit sååå trött, jobbat hela helgen...Gick in extra för en jobbakompis igår (frivilligt då)...Va inne på busfabriken i Halmstad...Jättekul!!! Sicket bra jobb jag har:)
Idag så va killen jag skulle jobba med sjuk, så jag stannar hemma och vilar upp mig;)
Senn när Micke har jobbat färdigt ska vi åka till Halmstad och köpa nya gympaskor till mig, så att jag kan promenera igen;) Har fortfarande lite ondt i knäet:( Men imon ska jag och fina Katarina ut å gå långpromenad, kanske till Vallberga igen;) Hoppas det!! Så fint å gå cykelvägen ut dit:)Hoppas bara det inte regnar...Inte jättekul å gå då, fast det finns ju inte dåligt väder, bara kläder;)

Imon blir det dokumentationsutbildning, och senn möte, innan jag kommer hem:) Så imon kommer jag nog inte va inne så mycket på datorn;)

Inga kommentarer: