torsdag 25 mars 2010

Loppekassa here I come!!!

Va trött jag e...Känner det på kroppen att jag har varit ensam hela dagen med nio hundar, och två underbare pojks...
När jag hade varit på handbollsavslutningen, så va det direkt hem och göra kvällsmat till två jättetrötta pojks...Svärmor va med om i parken tills jag kom hem...
Efter pannbiffar och pasta med grönsaker, så hoppade båda pojks in i duschen...Lille B duschade lille Jonte, och det gick jättebra...Duktig min stora kille:)

Så nu ligger Lille B utslagen på soffan, och jag lengtar till sängen med...En dusch, och sen lite tv i sängen, innan jag nog slumrar tills Micke kommer hem, typ vid halv ett- tiden...Har svårt för att sova när han inte e hemma :( Saknar honom <3

Puss och kram, och sleep tight, my love ones <3

Inga kommentarer: