onsdag 3 mars 2010

Dom stora bloggarna!!

Dom stora gloggarna är ju inte kloka....Har följt några stora nu en tid, mest för att få ett gott skratt, men vissa e ju skrämmande...Det e såååå tydligt va som är en plott och va dom mänar på riktigt...En del är inte ens 18 år, men så tydliga om hur världen ska se ut....SUCK!!!! Dom har inte ens börjat det riktiga livet...Dom riktigt tuffa besluten, har dom inte behövt ta än...Deras enda problem e va dom ska ha på sig, för att sälja en bra blogg...
Men som sagt, jag läser, och dom tjänar pängar på det, så jag ska inte klaga...
Det ända jag e rädd för, e att dom kommer fara illa när dom lämnar datorns skärm för att ta sig ut på gatan och träffar på någon dom har trampat på tårna...Det kan gå jäkligt illa!!!
Min vädjan till dom här små flickor och pojkar, är att ta det lungt...Tänk på konskvenserna!!!

Tur jag har bar några läsare...Fast dom e ju jättevärdefulla för mig <3

Puss och kram

Inga kommentarer: