onsdag 24 mars 2010

Tråkig....

Ja Annah det blev inge bra att berätta fyra saker om mig själv....Klockan va fööör mycket för mig och kom inte på nått!!!! Ska prova igen;)


1.För att bli av med en kille en gång, sa jag att jag va beroende av droger....(inte min smartaste stund..) Senn något halvår senare, blev han ihop med min besta kompis, och beträttade för henne att jag va beroende av droger... Jag berättade för henne, och hon för han, fast han trodde inte på oss... Måste ha varit en trovärdig drogare då;)

2.Har gjort slut med en kille över telefon, och dagen efter fick han körtelfeber, och blev inlagd på sjukan med en tratt i halsen....

3.När jag va liten så brukade jag stajla min farfars hår, med mitt spott (usch och fy för bövlen), fast han visste ju inget...Tills den dagen då han märkte det....Då var det inte kul längre;)

4.När jag och min svägerska va på Djerba förrförra hösten, så hade vi lite dille på "I'll kill you" (Achmed the dead treorist), och provade förklara det här för arbene där nere...Inte jättelyckat för att säga så...Tråkig humor dom har;)
Hahaha....


Ja nu blev det lite bättre iaf;)

2 kommentarer:

Annah sa...

Haha! Bra jobbat Nina! Fick höra at mina avslöjanden var ganska grova, tyckte inte jag... Jag har ju mer på lager...;)

nina sa...

Dela med dig vettja;)