torsdag 25 mars 2010

Ensam idag....fast inte;)

Go morgon allihopa:)

I natt vid fem, så åkte min älskling till Stockholm för att gå på byggmässan där...Så allt hänger på mig idag....Och jag har fortfarande ondt i knäjävlen...Så min fina svägerska fick köra Benjamin till skolan, och han får va där tills hon kan hämta vid tre...Jag klarar inte gå så långt:(
Inga blöjar har jag, så jag får i vilket fall som helst ut och gå...Skit me:( Fast jag behöver ju röra mig lite, så inte knäjävlen stelnar helt;)

Imorse när väckarklockan ringde, så blev jag lite stressad...Först kläder till pojks, sen mat till Tikka, lägga valpmat i blöt...Fixa frukost till pojks, Gå ut med Ivan...In och ge valperna käk, och senn ta ut Tikka, så hon får gjort sitt...Sätta henne senn ut i hundgården en stund....In, och äta lite frulle själv...Senn skicka iväg Benjamin till skolan...Allt det här på en halvtimme...Phu...Så nu tycker jag att jag får sitta ner och vila lite;) Myser med Jonte i soffan, och tittar på Pippi på dom sju haven...

Inga kommentarer: