onsdag 10 mars 2010

Ny vecka!



Sicken vecka det här e:)
I måndags kom min tankini, så jag va på vatten aerobics igår...Skitkul:) Va där med fina Therese och fina Mia:) Det va jobbigt, fast såååå kul...Ska nog fortsätta med det:)

Sen idag så e det kurs, jobb, OCH DROTTMATCH i Halmstad!!!! JIPPI!!!Hopppas det blir en rysare den här gången med;) Har varit det varje gång!!
Sen e det jobb resten av veckan...Kul det med, fast jag missar mycket tid med mina älsklingar:(

Idag så har jag gått till skolan och lämnat Benjamin, jättekallt va det, eller va jag kallar surt...Isade i kinden, och Jonte tyckte det va för kallt...


Ha en fin vecka!!!
Pussar och kramar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snygg tjej det måste ha varit i den bassängen, den var ju jättefin! Var det kul att vara i vattnet, borde ta tag i nåt sånt nu när säsongen är över. Kram 11an

annah sa...

Annars får du hänga med mig på friskisen. Jag går flera ggr i veckan...

nina sa...

Jo, jag skulle ju kunne göra det, fast det e sååå jädra svårt för en människa med tre fötter;)
Har ingen koordination alls...haha...
Jag e den som instruktören får påminna hela tiden, om att det e bättre å fokusera på benen om det e svårt att få ihop det med armerna...haha...fast jag kan ju alltids prova:)