onsdag 31 mars 2010

Jupp!!


I går gick det i ett....hann inte va inne här alls:(
Va på dokumentationsutbildning (oj, sicket långt ord det blev) , och senn hadde vi möte...Därefter så hämtade jag pojks...När Lille B och jag sku hämta Jonte, så hoppade kjedjan av på min cykel, så jag fick sparka fart på cyklen hele vägen till dagis...Haha, det såg nog inte klokt ut, men skit samma;) När vi kom hem så va det skicka Jonte i badet och börja på kvällsmaten till La familia... Inge rolig mat...Tjockorv og pasta....Jag shakeade min mat som vanligt....Senn kom Fina Katarina, och vi gick till Vallberga och hem igen...Hade med Kanec den här gången, och det gick mycket bättre, fast han trotsar varje gång vi ska korsa en väg...Skäller och skriker....Men skam den som ger sig...Han fick fint sitta och va tyst innan vi gick över...Fast han lärde sig inte att jag inte gav mig...Måste träna honom mera...Han får ju inget ut av en promenad utan träning, förutom fysisk motion...Behöver använda hjärnan han oxå;) Men fy va det blåste i går....Kanske därför det bara tog två timmar den här gången och att Ivan inte va med...Han sku ju skita hela tiden och nosa övar allt...Kanec va jättesnabb med att nosa runder, så det va bra:)
Väl hemma, så planerade Katarina, Conny, Micke och jag en weekend tillsammans i Göteborg...Hoppas på att få åka nån gång i maj....Behövs badly:)
kommer bli en shoppingresa för Katarina och mig;)Senn massa god mat:DLite barnledigt oxå;) Fast jag saknar dom ju alltid när vi e ifrån dom....


Ang. mitt bildstrul här på idiotbloggen så kommer jag testa varje gång jag lägger ut ett inlägg, så plötslig händer det!!!!! Och jag tror att i dag e dagen;)
Här e mina nya gympaskor och nya jacka!!!!!


Ska jobba idag, en liten stund på eftermiddagen, och senn hem och bli av med dom sista valparna;)

Puss och kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg blir du med när du motionerar. Vad kul att ni ska unna er en helg borta, det är alltid välbehövligt. Hoppas vi kan ta en fika i påsk, var allt för länge sen. Kram 11an

nina sa...

Tackar:)
Hoppas vi kommer iväg snart;)
Fika hade vore mysigt:)
Kramisar