måndag 1 mars 2010

Utan mina hjärtan.....

Igår så åkte mina barn på semester UTAN mig, och kommer va borta tills på fredag...
Dom åkte tidigt på morgonen, så Micke och jag gick och la oss igen...När jag vaknade så hade jag en klump i magen och mådde smått illa...VA HAR JAG GJORT!!!!! Ångesten började smått ta över min hjärna...trodde jag skulle spy....Tänk om mina barn aldri kommer hem igen!!!! Blir svimfärdig när jag tänker på det...
Men som tur va, så fick vi besök...Av två underbara, sköna människor, Lorenz och Anett, som jag faktiskt aldri har träffat innan, men som e jaktkompisar till Micke...Så snälla och öppna...Vi kunde nog ha suttit hela dagen och pratat, men dom åkte hem, och Micke åkte till jobbet, och jag va ensam....igen...Gjorde allt för att inte tänka dumma tanker...Tittade på tv, va inne på datorn, fyllde hjärnan med annat tills dom kom fram...Phu...Då kunde jag andas ut...
Micke och jag hade bestämt att vi skulle ut och äta på kvällen, och Dennis och Pernilla ville hänga med... Vi åt på Harrys...Det va faktiskt helt OK mat där...Mysigt hade vi...När vi kom hem så tittade vi lite på tv, myste med alla nio hunderna, och sen va det läggdax...

Idag så ska jag jobba...Har hänt mycket på jobbet i helgen, och jag ser inte fram emot att gå dit...Finns en smittorisk som jag inte vill utsätta mig för, men blir tvingad in i...
Lär väl åka på en karensdag, som kunde varit undvikt...Sånt blir jag skitarg över...Men då e det ju tur att mina barn inte e hemma, och kan smittas...

Vi ses och hörs, jag ska nog klara mig genom den här veckan, även om den blir tuff...

Puss och kram

Inga kommentarer: