måndag 22 mars 2010

Jag föll första gången när jag gick på mellanstadiet!!

Föll för mina älskade vampyrer:)

Jag tittade på en svart-vitt film med min pappa, och jag blev så jäkla rädd att jag hade kors med mig i fickan överallt...Hahaha...Kunde ju hända att en svart-vitt vampyr kunde dyka upp varsom;)
Det va då jag kände att den mörka siden va skön att veta om.... Att allt e inte så enkelt, alla människor e inte snälla....Jag väljer iaf att tolka budskapet med dom här serier och filmar, att dom ser ut som oss, vi vet inte vem dom e, för att så e verkligheten...Vem skulle kunne veta att Hitler skulle bli det monsteret han faktiskt va...Ingen...Vårat skal skyddar oss från att behöva dela med oss alla mörka hemlisar vi har...
Fast det e inte bare därför jag Äskar vampyrer...Det e en tilldragningskraft mot dom...Nästan ett önske att dom skulle finnas...Vet det låter knäppt;) Det e så svårt att förklara va jag menar...Och nu menar jag inte bara Twilight- sagan...Jag har sett många andra filmar och serier innan den, som har påverkat mig minst lika mycket...

Det här inlägget blev lite knas, fast jag e ju lite knas, så va gör väl det;)

Puss på er

2 kommentarer:

Nilwa sa...

Vet du vad!! Om du vill kan jag ge dig adressen till en sida som har alla vampyer diaries :-) jag har inte kollat än, men e bra sugen! Kram
ps. Så gulligt med korset i fickan :-)

nina sa...

JAAAA!!!!!Det vill jag jättegärna ha!!!!! Tack snälla du <3

ps.Hehe....Jag kan se det gulliga numera, fast då va jag rädd för mitt liv, på alvar...haha...Tokunge;)