lördag 27 mars 2010

Mmmm....

Ja nu e jag hemma igen:)
Fast Micke och Lille B är på eftersöks kurs...Och Jonte har slocknat på soffan, den lille stackarn;)
Då passar jag på att skriva lite här, för det blir nog bara en gång idag:(
Måste ju va lite social med;) Det e ju inte så att jag tjänar nått på min blogg, så jag har inga bra ursäkter för att sitta här alltid;)
Läste i Kissie's blogg att hon tjänar runt 40 laksar i månaden, för att berätta om va hon gör varje dag...Hon har ios lite mer intressant liv, än jag;) När hon gjorde sillar så va det över en mille inne på hennes blogg:o!!! Jag va en ut av dom;)
Tycker det e kul att läsa dom här "kändis"bloggerna, men jag skulle inte byta liv med dom för allt i världen...Jag e nöjd med allt jag har:) Fast "lite" mera pengar hade inte vore fel:D

Jaja...Nu får jag fixa lite fika till Jonte, så han inte sover bort hela dagen;)


Puss och kram, och hoppas ni får en topplördagskväll <3

Inga kommentarer: