onsdag 24 mars 2010

Knäjävel...

Mitt knä gör ondt hela hela tiden... Har nog gått för långa promenader för min feta kropp;) Nä, det har jag kanske inte, hade det inte vore för mitt dåliga knä...Har haft en vridning i det senn många år tillbaks...Dags att gå till mina underbara kiros, ska ju ändå dit för resten av kroppen;)
fast det här e skitondt, kan inte ens gå från Glänningeskolan till mitt jobb, utan att jag haltar....AAAAHHHH, nu vet jag "Halta Lotta";)
Första gången jag gick till kiro med mitt ben, för femton år senn, tog det lååång tid innan jag kunde träna ordentligt igen, så nu hoppas jag att tekniken har ändrats och att jag kan gå mina långa promenader till Vallberga och hem igen...Det e den bästa vägen att gå, sent på kvällen, man är aldeles ensam, för det e ingen som går där i mörkret förutom jag, och eventuellt den jag går promenaden med;)

har ingen lust att börja tejpa knäet varje gång jag ska göra nått ansträngande... Jädra fettoknött;)

Tänkte oxå berätta att jag går ut med min viktminskning när jag har nått mitt mål:)
Även om det syns så, säger jag inget;)

Puss och kram

Inga kommentarer: