torsdag 28 januari 2010

TRÖTT!!!!!!

Va jag e trött...Trött i ögonen, och lite på mitt jobb...
I måndags så gick jag in och tog en extra natt, sovande då...Och det va väl ok, eftersom jag jobbade från 13:30 till 21:30, och skulle på 07:00 på morgonen...Det funkade...
Men...
Igår när jag började, i Knäred, 12:30 och skulle sluta 21:30, ringer den som ska ha VAKEN NATT, klockan 21:10 och säger att den inte kan komma, för all snö... Jaha, Micke e på väg för att hämta mig, och när han kommer, får han vända, och köra hem igen utan mig, som åker på en vaken natt efter att ha jobbat nio timmar...Min vaken natt e på 11 timmar... Jag va inte glad, men jag hade Fina Lina som sälskap där uppe, hon hade sovande natt, och skulle jobba till 14:00 dagen efter, så hon kunde ju inte va vaken häller...
När jag kom hem i morse, så va Jonte sjuk, så det va bara att fortsätta va vaken...Så mitt tålamod e satt på prov många gånger idag...Ska jobba imon med, men ingen natt iaf (som jag vet om än).
Hoppas ni har haft en bättre natt och dag än jag...
Kram

2 kommentarer:

Nilwa sa...

Fy för... Du som inte ska jobba så mycket! Snacka om omvänt! Ist massor av jobb... Tror att du behöver en snabb släng av 'halsfluss' eller nått o sjukskriv dig, så DU får sova ut!!! Massor med kramar till dig vännen.

nina sa...

Jo du, det känns lite mycket just nu, så det blir väl lite semester nästa vecka;)
Ska jobba idag med, så hoppas det inte blir nått extra idag med, typ en natt till....
Massa kramar till dig med gumman