onsdag 6 januari 2010

Ja då var det nya året invigd!

Ja nu har året börjat, året där allt bra ska ske!
Börjar med ett möte som inte va så bra för min del, men jag skakar det av mig. Typisk att nån måste missuppfatta nått man skriver i en pärm. Men, men....Jag tyckte det stod tydeligt.
Annars så tycker jag att det här året kommer att bli TOPP!! Har redan börjat med mitt nya tänk...när någon tanke kommer om att ta mitt liv, säger jag bara med ett leende om munnen att jag mår bra. Säger man det många nog gånger så tror man på det till slut:)
Det här är året som jag ska ta mitt körkort, så akta er där ute, here I come;)
Och förhoppningsvis är det här det året som jag ska gå ner i vikt, och få min opperation;)
En sak i taget, och körkort är nummer ett:)

Vi ses och höres gottfolk!

Kramisar till er

4 kommentarer:

Nilwa sa...

Det låter ju jättebra!!! När jag gick hos en som gjorde healing fick jag en mapp just med saker man ska rabbla för sigvsjälv på morgon o kväll, typ jag klarar allt jag tar mig för, jag är bra, jag duger och är en fin person osv, så det är jättebra att du rabblar det många gånger när elaka tankar faller på!!!
Samma med körkortet, bästamma sig och sen bara göra!!! De kommer att underlätta så för dig/ er!!!
Sen vikten!!! När du börjar må bättre av ditt tänk o känner digvduktig med körkortet kommer nog resten på köpet!!!
Jag hejjar starkt på dig, go Nina, go Nina!!! Du fixar det!! Många kramar Jenny

nina sa...

Tack gumman, det värmer <3

Anonym sa...

Hejar på dig med, men det vet du ju redan. Lycka till Kram Christel (igen)

nina sa...

Tack gumman, betyder mycket <3