söndag 24 januari 2010

Söndag!!

Ja, nu har pojkerna åkt ut till mina svärföräldrar, och ska va där en stund idag...Dom skulle nog till Vallåsen och åka skidor...Dom skulle se om dom hade skidor till Jonte med, för när vi var där i fredags, blev han förbannad när han inte kunde få åka med upp i backen...Vi får se...

Våran tik Tikka, ska ha valpar i dagerna...Fyra stycken...Jag har sagt det länge att jag har trott att hon har varit det, men Micke har inte trott det...Så jag blev lite förvånad när han ringde mig i måndags och sa att jag hade rätt...Så det var bara att fara till vet. med henne, och rönkta henne...Fyra stycken såg dom...Wow...Så nu e man slängd in i det här oxå, och stackaren Tikka, det här e hennes första kull...Men nu e vi väl förberädda här hemma, så det ska nog gå bra tror jag...

Idag ska jag till Frillesås med handbollskillerna och spela match...Ska bli såååå kul, och hoppas dom visar lite framgång...Att dom blivit lite tuffaren, nu när vi har börjat med lite brottnings-övningar på träningerna...

Nu får jag hoppa in i duschen, så jag hinner:)

Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer: