lördag 2 januari 2010

Gött nytt år!!!

Nu va det ett nytt år ja...Och va kommer hända tro??? Den som visste;)
Jag vet iaf att det här året ska jag må bra:)
Har bestämt mig:)
Ska ta bort skit och bara ha vackert och fint runt mig, och då menar jag inte matriella saker, det e oftast inte dom som e värst;)
Bara possitiva människor runt mig, eller iaf lägga energi på dom. Ni andra får ta itu med era problem och göra så gott ni kan ur sitsen ni är i.
Jag ska iaf må bra:)
Ni fattar vem jag menar och inte menar hoppas jag....

I år e det kärlekens tecken, känner det på mig <3

Puss på er och ett gött nytt år önskar jag er alla <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman, gott nytt år på er med! Dagarna har bara sprungit o hoppas att ni har haft det bra med besöket? Håller med dig, bara få energi och inte ge eller bli tagen ifrån, låter som en bra melodi. Vi borde ta tag i våra promenader så att vi kan svettas, skrattas och sväras.... Kram från 11:an

nina sa...

Jag det bör vi göra!!
Ut i det vackra vädret!
Kramisar till dig