fredag 29 januari 2010

Tiden springer iväg....

Ja, nu känner man att man e "frisk"...En dag i taget finns inte längre...Nu e det hela veckan på en gång...Och jag som skulle hålla koll på hur länge jag hade varit rökfri, för att peppa mig själv, men nu kan jag inte komma ihåg, men ett par veckor e det nog;)
Ska jobba ikväll, och undrar vilka utmaningar jag ställs inför...Min chef undrade innan om jag kunde tänka mig att jobba över ikväll, nån timme...hmmm....jo...ja...det kan jag väl...får väl tänka på pängerna...Sen får Micke kompansation för att han körde upp till Knäred för att hämta mig i onsdags, men fick åka hem utan mig...Det va ju snällt...Trodde aldrig att Kommunen skulle göra det, men där ser man:)

Match på söndag, två stycken, ska bli såååå kul, om jag inte blir inbeordrad igen, men det ska jag nog klara mig undan, efter att blivit det två gånger på samma vecka...

Kramisar till nästa gång <3

Inga kommentarer: