måndag 18 januari 2010

Nu, när jag varit "frisk" ett tag...

Jag för det e va försäkringskassan har gjort...Alltså friskskrevet mig....Skönt att veta att det sitter en massa läkare där...Som vet va som e friskt;) Dom e ju inte kloka....Läste förra veckan om en tjej som försäkringskassan hade friskskrevet, tog livet av sig...GRATTIS försäkringskassan...Va precis va jag tänkte att göra, när dom sa så till mig...Men som tur e hade jag starkare levnadsvilja då...Att dom bara får hålla på så, fattar inte jag...

Sen e jag "lite" trött på hetsjakten efter alla jägare, som finns numera...Dödshoten som hänger över dom...Tror inte att dom hatarna fattar att vargjakten handlar om skyddsjakt...Att vargstamen i Svergie e inte så stark och bra...Och att det handlar inte om att utrota vargarna, även om vissa jägare har utryckt sig så, vill det ju inte säga att alla e på det här sättet...Men, men...bor med en jägare, så jag e väl inte objektiv;)Men jag har ägna åsikter ändå:)

Annars så tycker jag att det går mycket bättre nu, än för ett så sen, som tur e...

Idag e min femte rökfria dag, så nu hoppas jag att jag klarar det här:)Men jag har inga höga krav på att jag ska klara det, det blir som det blir...Funkar oftast bäst så här för mig;)

Kramisar på er <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Go Nina, go Nina!!! Bra jobbat, men det är som du säger, ta en dag i taget, så blir det bäst så. Kram från Christel

nina sa...

ja du det e inte lätt inte, men jag vet ju att jag kan;)när jag vill, vill säga;)