fredag 19 februari 2010

Twilight-sagan

Jag har svårt att sitta stilla, och bara vänta på att dom andra filmerna ska komma....VARFÖR,VARFÖR läste jag dom två sista böckerna??? Blir ju bara längre väntan nu...
Eclpise trailer har inte kommit än, och dom vill inte gå ut med när den kommer...Jag känner mig som en fjortis, som har blivit biten av sagan, men jag kan inte hjälpa det...Vid varje tillfälle jag får, och e ensam, så tittar jag på Twilight och New moon...Hjärntvättad!!!
Sen så sitter jag med dillemat, att gå på premiären, då alla fjortiserna ska gå...När vi gick på New moon, fast inte på premiärdagen, så satt det fjortisar och skrek i salen, och klappade med händerna när den va slut...Pinsamt tycker jag...Sista gången jag såg den på bio så va det lite äldre klientell, och lugnt å fint...Men kan jag vänta??? Tror inte det....
När jag läste den sista, så bölade jag som en liten unge, den e såååå bra, fast lång, 700 sidor, så dom säger att det ska bli två/tre- filmer av den...Blir frustrerad igen...Vill ju se alla NU...NU på en gång...
Små bekymmer jag vet, men jag har blivit "biten"...

Blev ledig den här helgen med, då barnet jag skulle ha jobbat med, e sjuk...Jag hade sätt så framemot att jobba, och nu kommer jag va hemma, och innestängd igen....Tråkigt, tråkigt, tråkigt....
Hittar nog på nått...Det kommer ju några i helgen som ska titta på valp, så då har vi ju att göra:)Hoppet finns att vi blir av med allihopa:):):)
Dom e ju såååå söta nu, så ju snabbare vi får köpare ju lättare blir det att tänka att dom inte e våra;)

Kramisar på er <3

Inga kommentarer: