måndag 1 februari 2010

Ny månad....måndag morgon....

Jaha, änteligen en ny månad...Jag som har sagt att det här året ska bli ett bra år...hmmm... Helgen på jobbet har varit skit, med massa tjafs...Inte direkt med mig inblandad, men jag va där...Vissa människor måste börja tänka om hur dom beter sig... Fatta att beteendet inte e uppskattad...Men nu e det i chefens händer...Nu får hon ta tag i saker och ting...
Annars så har helgen varit topp...Två matcher i går, i lagaholmshallen...Två förluster, men sista matchem spelade killarna bra...Fast då satt jag och Axel på läktaren...Vi hade killarna i första matchen, och sen bytte vi med dom andra tränarna...Kul att se hur dom växer hela tiden...
Idag har vi varit hos vetrinären med valparna, dom hade dubbelsporrar, som skulle bort....Jag satt kvar i bilen med Tikka, och Jonathan...Båda tyckte att det tog lång tid, och ytrade sig ofta...Lite halvt stressigt faktiskt, men det gick bra, och Tikka blev sig själv när vi kom hem igen, som tur e, var rädd hun skulle stöta bort dom, eller bite ihjäl dom...Men hon e så fin mamma, så det fixade hon jättebra:)
Skulle vilja lägga ut lite kort här på b loggen, men vet inte riktigt hur jag ska fixa det, bliggen har ändrat sig, av någon konstig anledning...hmm...

Puss och kram

Inga kommentarer: