tisdag 1 juni 2010

Morsdag!!

Inläggen kommer lite huller om buller, men det hoppas jag går bra:)

På morsdag, så jobbade jag till halv tio, hade ju natten, och Micke och pojks hämtade mig i Knäred då. Vi åkte in till Halmstad, och handlade lite på Plantasjen:) Som vi skulle planter senare på kvällen. Sen åkte vi hem och duschade innan vi skulle ut till svärisarna för att äta lasange (min favvo).
Jättegod mat och fika stod Mickes mormor för, hon hade bakat släta bullar som vi hade sylt på. Svärmor hade bakat kladdkaka. MUMS!!!! Tog tyvärr inga bilder, vet ju att det finns några som inte vill va i bloggen, så det respekterar jag;)

På kvällen så va det dax för plantering av lite busker och potatis till landet:) Sen ska vi prova färga vårat tråkiga gräss;) Altså gjöda då;)

Kom in sent och trött som jag va, så somnade jag nästan på soffan:)

Ett sent grattis till ALLA er mammor där ute:)

Inga kommentarer: