måndag 14 juni 2010

KISS!!!

I WANTED THE BEST, I GOT THE BEST....THE HOTTEST BAND IN THE WORLD....KISS!!!!!!!!!!

Jag har nog inte varit så här lykelig på länge, och nu menar jag utöver min familj, så ni inte gtror att dom inte gör mig lyckelig...Det här e nån sorts annan lycka:D

Vi åkte från Laholm i går söndagen den 13 juni, vid tre...När vi kom ner skulle vi hitta nånstans att äta innan konseren, fast det va inte många ställen där, så det blev en grillad hamburgare...Inte riktigt va vi hade tänkt oss, men, men....Det kvittar i det stora och hela;)
SEn köade vi för att köpa t-shirts, en till Mig och en till Lille B...Jag köpte ett linne, och Lille B fick turne-t-shirten...Han blev överlyckelig:D

Efter en halvtimme i den köen, så stälde vi oss i insläppsköen...Då va klockan halv seks, och konseren skulle börja halv sju....VI STOD FÖRST:D.....Fast vi fick stå där i en timme, för det strulade med vakterna, dom kom jättesent:(
Men jag va glad ändå:)



Sen när vi fick komma in, så sprang jag till kiosken och shoppade på mig lite snacks som jag trodde skulle räcka till hela konseren;) Lite chips och choklad och dricka:)
Det tog slut innan andra förbandet skulle spela;)

Första bandet hette Casablanca, och dom ville att vi skulle ge dom lite reklam så det gör jag nu;)



http://kulturbloggen.com/?p=17779

Även en liten länk till mera info om dom;)

Det andra förbandet hette Mustasch, och där va det en känning från körslaget som va vokalist, Ralf Gyllenhammar, och dom va jättebra:)



http://kulturbloggen.com/?p=16606

Även här lägger jag en länk till mera info om bandet;) (Duktig jag e;))

Sen efter ytligare tid, så kom dom:D Tror nog klockan va närmare kvart i nio när dom enrtade senen....Så lite tid fick i vänta;) Men det va det helt klart värt:)

Direkt när dom kom fram så började det tåra sig i mina ögon, det här ögonblicket som jag har väntat på i såååå många år, och äntligen va det här....Kan inte beskriva den känslan, men stort va det...




Jag skrek nog mest hela tiden, för idag har jag inte mycket till röst, annars kan ni ju alltids kolla med Micke som va med;)


Showen höll på i nästan tre timmar och det small och det pangade och booom sa det nästan hela tiden....SICKEN SHOW!!!!

Efter dom hade gått av första gången, så kom dom ju in och gjorde xtra-showen, fast den va ju nästan lika lång som den "riktiga" showen!!!

Jag säger bara youtube, och sök på Kiss, malmö, så får ni en smakbit av va vi va med om i går:)

Hoppas inte bloggen strular mera nu, för annars får jag göra en ny, för så här kan jag inte ha det:(
Det e ju när bloggen inte vill, som jag har mest att berätta, e inte det typisk??

Puss på er goingar <3

4 kommentarer:

Gro Anita sa...

Såååå morro at du fikk oppleve dette, Nina:-)
Kan tenke meg det var en super opplevelse...

Glad på dine vegne:-)

Anonym sa...

Shit va häftig Nina!! Va glad jag är för din/ er skull som äntligen fick uppleva de i Sverige!! Coooolt! Kramis Emma

Tess sa...

Ser hur du lyser hela du! Som du förtjäna detta! :)
Tack för igår!! Kramis <3

nina sa...

Gro Anita: Jeg har nok ikke satt pris på noe så her i hele mitt liv (ja du vet utover mine barn og sambo;)) Tusen takk:)

Emma: Tusen tack, det va jättestort!!!

Therese: Tusen tack gumman, och tack själv för igår, då ljös du upp:)