onsdag 9 juni 2010

Kanske så här det ska va???

Eller va tror ni??? Kommer jag alltid blogga så här mycket??? Mycket möjligt... Jag vet att ni läser:), men inge kul när man inte får någon synlig respons:(...Kanske barnsligt, men jag hade tyckt det va kul med lite komentarer iaf...Och ni som lämnar, TACK SÅ MYCKET:)
Jag har inte varit inne på bloggen nu på över en vecka, och ingen efterlyser nått inlägg??? Då måste ju bloggen va död, eller hur???
Jag funderar starkt på att skita i den iaf... Så vi får se...Kanske jag går över till en anonym, och bloggar enbart för mig själv, för då vet jag att det inte e konstigt att ingen komenterar;)

Nog med gnäll:)

Jag har haft det jättebra, och jobbat hela tiden, så det har inte hänt fööör mycket spånnande:) Min nyaste mobil la av igår, så jag fick ta fram min gamla Lg ku990, som jag älskar, fast jag hade inget internät på den innan, så jag ringde till 3 igår, och fixade det:) Så nu har även jag en bloggmobil:) Jag gjorde ett test igår, fats det va strax innan kvällsmaten så det blidde inte så långt;) Typ bara titlen:)

Jaja...TILL HELGEN SKA JAG PÅ KISS KONSERT!!!!!! Och svärisarna tar pojks lite tidigare, så vi hinner med en god middag innan jag ska böla mig gjenom en hel konsert...Kan nog inte förklara hur STORT det här e för mig... Mina gamla klasskompisar och handbollskompisar vet nog bäst, fast jag mår nästan illa för jag e SÅ GLAD!!!! Lille B är jätteavundsjuk, min lille pojk har blivit hjärntvättad av sin gamla morsa;) Har går runt och sjunger "I was made för loving you baby" osv. Han e ju sååå söt, han kan inte så bra engelska och jag känner igen det där med att hitta på ord som inte finns, fast det låter bra;) Ska nog filma honom när han sitter på youtube och med hötlurar på...Han sjunger för full hals:) Iaf, han e avundsjuk och tycker att det e dålig stil att han inte får följa med...VI MÅSTE LOVA ATT FILMA HELA TIDEN, OCH FOTTA MASSOR!!!!! Som om jag inte har annat att göra när jag e där, än att titta på KISS genom en läns;)
Har en kompis som har gjort en tributetato av KISS!!! Skitsnygg!!!http://ithiltone.blogspot.com/
Här e en länk till hennes blogg, och foto på taton:)


http://ithiltone.blogspot.com/





Annars så e det jobb idag igen, och imon tills på fredag, sen börjar min helg vid tio:)

Kramisar på er!!!

6 kommentarer:

Nilwa sa...

hej vännen!
Håller med dig ang kommentarerna...skit trisst när ingen kommenterar. Mdn tycker inte du ska sluta blogga för det?! oftast gör man ju det för sin egen del för att få ur sig en massa.
Du kanske skulle skaffa dig en sån ticker som ajg har på min sida...däe du ser antal besökare? klicka på min så kommer du till deras hemsida så ser du hur du fär in din egen.
kramkram och ha det så kul på Kiss konserten!!!

Tess sa...

Håller med dig helt det dära med kommentarena! Men jag bloggar mest för min skull... Så skönt att bara skriva av sig! Du avgör själv va du vill göra, men ja tycker inte du ska sluta blogga, ja går in på din blogg varje dag å ser om det skrivits någe nytt... :)
Ha de så kul i helgen! :) Å njuut nu, de förtjänar du!
Kramis

Tess sa...

Du har inte sagt eller gjort någe gums! :) Å Tack för att du finns, de gör ja för dig med! Kram

Anonym sa...

Gör som Jenny, skaffa en räknemaskin, många går nog bara in och läser och ut igen, tänker att de ska lägga en kommentar men så glöms det lixom bort... Jag följer din blogg och vill inte att du ska sluta!! Grymt och gå på KISS, jag var oxå sugen! Du måste lägga upp lite bilder och kommentarer på hur det var! Kramisar Emma

Anonym sa...

Hej gumman! Hoppas att konserten var bra, jag hade gillat det jag med... Blogga på blogga på, jag är ju här och det vet du ju. Puss 11an

Gro Anita sa...

Du må ikke legge ned bloggen... Det er hyggelig å titte innom, og jeg skal bli flinkere til å legge igjen kommentarer:-)
Jeg har ofte dårlig tid, og da rekker jeg ikke lese alt bestandig...

Hvordan var KISS konserten???

Klem:)