tisdag 29 april 2008

Det har lossnat....

Oj, det har lossnat redan...E så glad...E glad igen...Har hittat tillbaka, tack va några fina människor i mitt liv...Har en underbar sambo som jag ÄLSKAR överallt annat i världen...Klart jag älskar mina barn lika mycket med...Har aldrig känt så mycket kärlek från någon annan kille i mitt liv...Han e underbar på alla sätt...Det e vel et som e så otroligt med min kille att han stannar själv om jag e "värdelös" ibland...Självförtoendet e inte bra alls, nu när jag e så stor, men med min familjs kärlek ska jag klara det här...Jag ska klara gå ner i vikt, ska hitta glöden igen, våga visa mig igen, inte gömma mig hela tiden...Gömma mig bakom en fasad som säger att jag mår "jättebra" för det gör jag ju inte alltid...Men mitt i allt det här e jag glad igen, och det betyder allt just nu...
Att känna sig älskad e den riktiga lyckan i livet...

Inga kommentarer: