tisdag 24 juni 2008

Simskolan!

E`så glad at min stora kille går i simskola, e`nästan lite irriterad för att jag inte anmält honom innan...Efter en vecka så e`han mer under vatten, än över...Så roligt...När vi var i Tyskland så var han livrädd för att vatten huvudet...Sicken skildnad...Min stora kille...Två veckor kvar och så mycket som kommer ändras, och som han kommer klara...Han e`inte rädd längre...Det tog en vecka med Conny...Tack för dig Conny...Tror inte du fattar hur mycket du gör för dom små, våra små...
Återkommer med mer när sista dagen e`över!!
Kramisar...

2 kommentarer:

Nilwa sa...

men herregud! Hur har jag kunnat missa din blogg....nu e den inlagd på favoriter och kommer att läsas noga noga, tack för idag...puss

nina sa...

åhhh tack gumman, va du e snäll...
får väl ta mig i kragen och börja skriva lite mer nu då;)
tack för att du finns!!
puss och kram